یکی از آلیاژهای جذابی که برای تولید میلگرد می‌توان از آن استفاده کرد، آلیاژ برنج (Brass) است. آلیاژ برنج به ‌طور طبیعی یافت نمی‌شود و در حقیقت ترکیبی از آلیاژهای مس و روی است. میلگردهایی که با استفاده از آلیاژ برنج تولید می‌شوند، دارای رنگ طلایی زیبایی هستند و طرفداران زیادی دارند. در ایران شما می‌توانید میلگردهای برنجی را به‌ صورت وارداتی و تولید داخلی (با قیمت کمتر) خریداری کنید. قیمت میلگرد برنجی را می‌توانید به صورت روزانه در سایت مرکزآهن مشاهده نمایید.

قیمت میلگرد برنجی

شاید در ابتدا برای شما سوال پیش آید که چرا از میلگردهای برنجی استفاده می‌‌شود؟ آیا این میلگردها ویژگی‌هایی متمایز از دیگر میلگردهای موجود در بازار دارند؟ از جمله مهمترین ویژگی‌ میلگردهای برنجی، می‌توان به مواردی مانند استحکام بالا، سختی زیاد، رسانایی، کدر نشدن برنج، از بین برنده میکروب‌ها (به لطف وجود مس در ترکیبات) و چکش ‌خواری آسان‌تر نسبت به فلزهای دیگر اشاره کرد. برای خرید این محصول، می‌توانید برای استعلام قیمت و سایز و موجودی در پیامرسان های فروشگاه به شماره 09359545454 سفارش خود را ثبت نمایید. پس از ثبت، کارشناسان فروشگاه رنگین فلز ممقانی برای پیش‌برد پروسه خریدتان در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

 

فروش میلگرد برنجی

میلگردهایی که با آلیاژ برنج تولید می‌‌شوند به دلیل ویژگی‌هایی که در بالا به آنها اشاره شد، استفاده‌‌های متعددی در صنایع مختلف دارند. از جمله کاربردهای این محصول می‌توان به ساخت چرخ‌ دنده‌ها، استفاده در صنایع خودروسازی و ساخت لوسترهای تزئینی به کمک میلگرد برنج اشاره کرد. همچنین میله توپر برنجی در معماری و دکوراسیون داخلی نیز به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از دلایلی که میلگرد برنج را برای استفاده در صنایع متنوع به انتخابی مناسب تبدیل کرده است، دمای ذوب نسبتا پایین آن است که این موضوع به قالب‌گیری آسان میلگرد کمک می‌کند. به دلیل کاربردهای زیاد این محصول در صنایع مختلف، میلگردهای برنجی، امروزه به یکی از محبوب‌ترین مصالح تبدیل شده‌اند. رنگین فلز ممقانی نماینده فروش محصولات برنجی مشهد که الزاماً از آلیاژ C37700 تبعیت می کنند در تهران و آماده ارسال آن به تمامی نقاط کشور می‌باشد.

 

قیمت میله برنجی

میلگردهای برنج با درصد متنوعی از مس و روی تولید می‌‌شوند که این موضوع روی قیمت نهایی و کارایی آن‌‌ها تاثیر گذار است! شما باید با توجه به نیاز خود و بررسی انواع مختلف این محصول اقدام به خرید نمایید. در بعضی مواقع به غیر از روی و مس در ترکیبات برنج از ماده‌ سوم نیز استفاده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به فلز برنج آلفا، برنج بتا و برنج سفید، اشاره کرد. برای خرید میلگرد برنجی از ما می‌توانید به پیامرسان مجموعه مراجعه نموده و پس از استعلام قیمت میلگرد برنجی، سفارش خود را ثبت نمایید. سفارش شما پس از ثبت، توسط کارشناس مربوطه بررسی شده و در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شدو نهایتاً پروسه خرید تکمیل خواهد شد. همچنین برای خرید مستقیم این محصول، می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه ما به آدرسی که در پایین همین صفحه موجود است مراجعه نمایید و قبل از خرید از کیفیت بالای محصولات ما اطمینان حاصل فرمایید.