قیمت فسفر برنز

1402.08.09
ریال ؟ هر کیلوگرم
  • قیمت میلگرد فسفر برنز
  • قیمت لوله فسفر برنز
درجه 1

فسفر برنز یکی از بی شمار آلیاژهای مسی می باشد که حاوی درصدی قلع (به میزان 4 الی 6 درصد) و مقدار نا چیزی فسفر است. شما می‌توانید قیمت فسفر برنز را از طریق  پیامرسان های واتس اپ ، تلگرام و روبیکا  به شماره 09359545454 از ما در هر زمان استعلام بگیرید.

به طور کلی این آلیاژ خاصیت ضد سایش دارد. اگر بخواهیم به صورت گذرا به عناصر سازنده این آلیاژ اشاره کنیم ؛ مس از 84 الی 86 درصد ، قلع از 4 الی 6 درصد ، روی 4 الی 6 درصد ، سرب 4 الی 6 درصد ، نیکل 1 درصد و در نهایت عنصر عزیز فسفر به مقدار 5 صدم درصد .
از این بابت برای خرید آلیاژ C83600 از قدیم مرسوم است که این آلیاژ را 3 پنج خطاب می کنند.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به بخش مشخصات فسفر برنز در همین سایت مراجعه کنید که تمامی خواص فیزیکی و شیمیایی این آلیاژ خدمت شما نگاشته شده.

 

قیمت فسفر برنز

 

قیمت فسفر برنز به طور مستقیم به قیمت عناصر موجود در این آلیاژ علی الخصوص قیمت مس و قلع وابسته است. قیمت آلیاژ فسفر برنز تحت تأثیر نوسانات بازار، عرضه و تقاضای  مس کاتدی در بورس کالا و … دائماً در حال تغییر می باشد. این آلیاژ به صورت داخلی و تولید داخل کشور عزیزمان با کیفیتی مثال زدنی و هماهنگ با استاندارد های روز جهانی موجود است. رنگین فلز ممقانی همواره با انواع روش ها جهت حفظ قیمت آلیاژ فسفر برنز در حداقل ترین مقدار ممکن و حفظ اصل کیفیت تمامی محصولات خود می کوشد.

 

برای اطلاع از آخرین قیمت فسفر برنز می‌‏توانید با شماره تلفن پایین همین صفحه تماس بگیرید. همچنین قیمت روزانه آلیاژ فسفر برنز در جدول قیمت فسفر برنز در همین صفحه قابل مشاهده و دسترسی است. قیمت این محصول همواره برای اینکه مشتریان دچار ضرر و زیان مالی نشوند مدام بروز رسانی می‏‌شود.

 

قیمت میلگرد فسفر برنز

 

میلگرد فسفر برنز ؛ یکی از پر فروش ترین و پر اهمیت ترین مقاطع آلیاژ فسفر برنز است که در موارد مختلفی کاربرد دارد. در ابتدای همین صفحه قیمت میلگرد فسفر برنز آورده شده است. قیمت گرد فسفر برنز  براساس استاندارد C83600 و تولیدی کارخانه مشهد بوده و در قطرهای مختلف قیمت گذاری شده است. برای دریافت اطلاعات تکمیلی با ما در ارتباط باشید. 

 

 

خریدی با کیفیت و بهترین قیمت را بدون داشتن محدودیت در حجم سفارشات را با رنگین فلز ممقانی امتحان کنید.

 

 

 

قیمت لوله فسفر برنز

 

قیمت لوله فسفر برنز نیز بالای صفحه آورده شده است. شما می‌توانید قیمت فسفر برنز را از طریق  پیامرسان های واتس اپ ، تلگرام و روبیکا  به شماره 09359545454 از ما در هر زمان استعلام بگیرید.

 

خرید فسفر برنز

 

خرید فسفر برنز از رنگین فلز ممقانی که در حوزه ی فلزات رنگین سابقه ای طولانی و درخشان دارد را می توانید با ارسال پیام در پیامرسان ها و یا تماس با شماره تلفن 66802971 را تجربه کنید. شما مشتریان عزیز می‏‌توانید پس از استعلام آخرین قیمت از طریق وب‌سایت یا برقراری تماس تلفنی با کارشناسان ما نسبت به سفارش‌‏دهی آلیاژهای فسفر برنز اقدام فرمایید. برای تماس با ما در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح  الی ۱۷ و یا پنجشنبه ها از ساعت 8 الی 14 با شماره 66809246– ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

 

البته گفتنی است که قیمت کلیه محصولات ما  در کل سایت و تمامی صفحات براساس واحد کیلوگرم محاسبه و قرار داده شده است. پس در هنگام خرید فسفر برنز از رنگین فلز ممقانی به این نکته توجه فرمایید. البته لازم به ذکر است که تعیین واحد کیلوگرم برای خرید و فروش این محصول بهترین روش می باشد زیرا ضرر و زیان مالی با توجه به گرانبها بودن آلیاژ فسفر برنز به صفر می رسد.

ممنون از اینکه ما را برای خرید آلیاژ های پایه مسی انتخاب کرده اید.